2014. január 23., csütörtök

Életmód



A jóga négy fő változata:
  • Bhakti jóga (az imádat és a odaadás jógája)
  • Karma jóga (az önzetlen munka jógája)
  • Dzsnyána jóga (a tudás és a józan ítélőképesség jógája)
  • Rádzsa jóga (nyolc ágra osztott képzési rendszer, amely kihangsúlyozza a meditációt).
Meglepetés, hogy az elsőt olvasom az utolsót gyakorlom. Hétfő reggelente, már nyolc órakor ráhangolódom a gyakorlatokra. És még mindig tetszik. Sőt, örülök, hogy az életem része lett a jóga.



Ugye, ugye már mindenki tudja, hogy életmódot váltottam. Szóval, megreformáltam az életem. A rendszeres mozgás életem része lett. Négyszer eszem. Reggel egy kávé, mert 7kor már indulunk iskolába. 10re érek haza, egy koktélra. Zöldség/gyümölcs levet préselek.(A cél az, hogy két étkezésem legyen lé.) Ma, sárgarépa, gyömbér, zeller, alma, körte volt az italom. Délben, megszokott étel és este 9kor leves. Természetesen ezen esti leves nélkül, ma még úgy érzem éhenhalnék! Sajnos, du. 1 és 9 között, maximum pár korty vizet, esetleg teát iszom. Ide kell bepréselnem egy kipréselést. 
Olvasok és olvasok a témában. A héten a napi zöldet vezetem be. Azaz, mindennap kell!!! enni valami zöldet, mert így biztosítjuk a szervezet oxigénellátását. Nálam, avokádó lesz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése