2014. december 30., kedd

Jól éreztem magam

Mi fér egy 3 napos Marosvásárhelyi tartózkodásba? Nos, fél nap a hivatalos ügyek intézése. Természetesen nagy csodálkozással, hogy honnan tudom ennyire a nyelvet? Könyörgöm, a gyermekkorban megtanult nyelveket SOHA nem lehet elfelejteni. Kopik a szókincs, de könnyen kifényesedik:) Ebéd, séta a városban, gyalog és négyesben. Mit látnak szemeink, este karácsonyi koncert lesz a Kultúrpalotában. Természetesen, ott vagyunk. Karácsonyi bevásárlás helyett,inkább csak nézegetés, a régi helyek, mint koripálya, focistadion, víkend, bulevárd, somi(Somostető), Rákóczi lépcső, vár, szülészet és orvosi egyetem gyors meglátogatása. Fodrász! Karácsonyi éjféli mise a család és anyóssal. Az esti kivilágított város megcsodálása, gyalog, sétálva 2X is.Temetőlátogatás, nem csak Marosvásárhelyen. Ésss, utazhatunk is haza.
Meglepetés számomra az, hogy dec. 23.-án beesvén egy fodrászatba, megszárítják a hajam azonnal, mert magyarul szólaltam meg és a fodrászcsaj éppen Győrből települt vissza Marosvásárhelyre. És a koncertre van frizurám. 
Meglepetés számomra az is, hogy sem 24.-én sem 25.-én nem tart az összes üzlet zárva.
Meglepetés, hogy sétálok, sétálok, de ismerőst egyet sem látok.
Meglepetés számomra, hogy december 23.-án délben, ha beesel egy hivatalba, zokszó nélkül kiszolgálnak.
Meglepetés, ...azaz dehogyis meglepetés, nincs olyan üzlet, ahol csak úgy ránézésre ne szólítana meg valaki, csak úgy, jóhiszeműen, valamit megosztva ....


Hogy én mennyi helyre eljutottam idén, el sem hiszem.


Mese, mese, tündérmese ...

    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése