2015. június 7., vasárnap

Élet a lakóparkban

Értem én a célzást, hogy hosszabban írjak és történetek legyenek a képek között, de időhiányban szenvedek, mint mindig! És a szeretteimmel együtt töltött időt valahogy nem akaródzik a számítógép előtt való ücsörgésre felhasználni. Megértéseteket köszönöm.
Általában reggel 7-kor kelek vagy kicsivel előtte. Kivánszorgok a konyhába, matatok a kotyogó után és lefőzöm az első kávét.




Egy ilyen ezer éves kis kütyüt használok, mert a lányom nem iszik kávét, mi meg ezen műszaki csodát hagytuk anno Amerikában. Igen ám, ezen szerkentyűnek van egy szűrőrésze, ahova a kávét töltik. Valaki mondja már meg, hogy nem egyedül vagyok azzal a ténnyel, hogy az első kávét úgy sikerült lefőznöm, hogy ez a szűrő a víztárolóban landolt :) Lehet így akartam felhívni a figyelmet arra, hogy szeretném, ha más főzné a hajnali kávét.
Amíg készül a coffee, ránézek az okostelefonomra :) fél kézzel meg az edzőcuccaim húzom magamra. Az a jó a lakóparkban, hogy legalább 3 gymmel rendelkezik. Az én kedvencem a kardió szakasz, 2 bringa, 2 taposó, 2 futógép, 2 síelős. ... Életemben nem gondoltam volna, hogy eljön az a pillanat, amikor a futógép lesz a kedvencem. És ezen eszközön már nem csak sétálok, hanem futok! is. Hűha! Tíz perc alatt 1 mérföldet.

 

A hosszú ablakos épület a fitnessterem, kilátással a medencékre és a pálmafákra. És van itt még kinti és benti melegvizes jacuzzi is, hogy jól induljon a nap. Nos a kávé és a torna a reggeli adrenalinadagot bőven biztosítja. Mire visszaérek vagy érünk, a társaság már a reggelinél tervezi, hogy akkor ma hova megyünk. Zuhany, kaja, és élmények! következnek. Ha időben visszaérünk, akkor úszás, napozás, sportpálya használat még vacsora előtt belefér, ...
Nos, míg ez a paradicsomi állapot tart, hagyd ne írkáljak sokat, inkább képek lesznek azon helyekről, amiket meglátogattunk :)
És akkor induljunk is az idei Road Tripünkre ... tartsatok velünk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése