2014. február 7., péntek

Fájdalom


Van ez a fájdalom. Izületi. Hol itt, hol ott jelez. Nyaki gerinc, térd, fej és újabban a szív környékén. Nem tudom, hogy vajon normális-e ez? Arra gondolok, hogy bizonyos kor után...vagy bizonyos súly felett... Mérgeztem én saját szervezetem eleget, aztán tavaly, mondjuk áprilisban áttértem egy egészségesebb életvitelre. Persze, ma is bűnözök, nem megy ez az "új élet" egyik napról a másikra ... VAN! úgynevezett falási rohamom még ma is. Csokira. Egy cikk, majd egy fél tábla, egész:) és akkor rosszul is leszek. Másodszor is szedek valamiből és akkor már nem vagyok teljesen jól. Úgyhogy tanulok én keservesen mértéket avagy mértékletességet.
És tanulok ám inni is. Ez a legnehezebb. Mert érzem én, hogy szomjas vagyok, de nem állnék fel inni! Inkább szenvedek, majd eltelik, egy, kettő vagy három óra is mire észbekapok, hogy még mindig nem ittam.
.....

Amikor Cavalese-ben a sétánk alkalmával megpillantottam a Perskindolt (óriás méretben), azonnal odaültem jóbarátom mellé. Megszámlálhatatlan, mintát és tubust használt ezen kenőcsből a családunk. Most éppen Flector van szolgálatban és Xilox. Nem nekem írta fel az orvos a térdemre, hanem a férjemnek, de én is szedem és így harmadnapra, hat por feloldása után, jobb a térdem. Azzal bíztattam magam, hogy csak megerőltettem a lótuszülés gyakorlása közben a térdem. De, egy hét alatt csak rosszabb lett. Őszintén?!, már egy ideje fáj a térdem. Hol jobban, hol kevésbé, de mindig megmagyarázom, hogy biciklizéstől jobb. Jóga után szintén jobb. Nagyon nagy a fájdalom küszöböm  és ezt nem csak én tudom.
És akkor megérkezett egy újdonság! Síelés alatt, majd összeszorított valami szív körüli görcs. De Anya, nem szenvedhet, mert belőle csak egy van. Tűrtem. Néha jelentkezik. Én megmagyarázom, hogy izomláz. Néha erősebb, de most mintha a Xilox hatása alatt lenne...és akkor ma itt van ez a fejfájás. Megmagyarázom. Nem bírom ezt a szürke ködös nyákot!
.....
Azért elgondolkodtam azon, mi van akkor ha egy hét múlva már nem lesz, aki megmagyarázza, mert a szív ugye, nem kellene magyarázat tárgya legyen.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése