2014. február 16., vasárnap

Body & Yoga

v

Gyönyörűen süt a nap, érkezik a tavasz? Van még valakinek úgynevezett tavaszi fáradtság érzete? Nincs. Nagyszerű, mert még nálam sem jelentkezett. 
Már lassan harminchoz közeledik az aktív jóga szeánszaim száma, így elérkezett az idő, hogy a tudatosabb gyakorlás reményében egész napos, anatómiával egybekötött,  jóga ászanákkal ismerkedjek. Elfáradtam. De, azt hiszem megtaláltam azt a sportot, ami egészséges és gyógyító. Többször elhangzott a mondat, hogy anatómiailag semmi sem lehetetlen. Azaz, gyakorlás, gyakorlás, gyakorlás ... Hajrá!
...
Csináltam egy hülyeséget. Úgy kezdtem el napi két Xilox port inni, hogy nem nekem írta fel az orvos és nem is ilyen adagban. Jelentkezett is olyan szívfájdalmam, hogy levegőt alig bírtam venni. De, rákerestem arra a 20 perces videóra, ami jógával gyógyítja a szívet. És ... használt!
...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése