2014. június 12., csütörtök

Hm... a komplex

Elfelejtettem megjegyezni, hogy minden utunkon volt ferfi sztyuvi.Azaz utaskisero. Szoval a legikisasszony ki is ma mar? A Fiam szerint ez egy ferfias szakma, mert nehez. Hm, ... Szem es latoszogek.
A tengerentulra valo repuleseket, ha nem is, de a megerkezesek elso, azaz legelso napjat szivesen elfelejtenem. 18 eve, ugyanaz az atkozott rosszullet. Hanyas epeig, hasmenes. Teljesen mindegy, hogy Thaifold, Kuba Mexiko, Dominika, Vancover, Amerika. A hosszu repulout, a mu levego, a nem latszo idegesseg, a feszultseg, nem tudom mi a korokozo. Mivel egy napig tart, szenvedek, mint a kutya. Csak azt tudnam, honnan tud ennyi salakanyag elojonni az emberbol? Most vilagosodtam meg, valoszinu van valami eteladalek, valami szer a repulos kajakban. Ne is foglalkozzunk ezzel, hosszu jarat 24 oras rosszulet. Amikor mar te magad is azt hiszed, hogy akkor kiszaradas es eroveszteseg miatt a korhazlatogatas kovetkezik, akkor helyreall a rend! 
Hogy azert ne legyen ma egesznapos lakasfogsagban reszem, korbesetaljuk ezt a varosnagysagu, komlexet. Lakokozosseg lenne talan a jo szo ra. Hat medence, 3 jatszoter, 6 teniszpalya, 3 konditerem, amit igy hirtelen felfedezunk.

 
Szoval, majd itt fogunk ejtozni, ha a sivatagi nyarral aklimatizalodunk.



Termeszetesen a kondi jeghidegre hutott. Ha a tested kiizzad ebben a hidegben, nos szerintem tudogyuszi!



Szoval tetszik a kornyezet. Nnna, megvan az erzes, hogy hazajottem. Ujra itthon vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése