2014. október 15., szerda

Valley of Fire

A vörös kövekről jutott eszembe, hogy van, amit még nem mutattam meg. Ilyen a Tűz Völgye. A szó szoros és átvitt értelmében is, Olyan 45 fok volt ittjártunkkor.



De, le a kalappal, nekivágtunk. Egy bizonyos ponton azt éreztem a polóm jéghideg és csupavíz. Most már azért van elképzelésem arról, hogyan halnak meg a nemzeti parkokban, a felkészületlen turisták.



Szeretek a vörös kövek között túrázni, ...visszamegyek időben és csak gondolkodom, gondolkodom....



Azért van olyan, hogy valaki kihozza a kis székecskéjét, leül és megvárja, míg kellemesebb lesz az idő.



Van itt egy élményem, ... Azt hiszem azért nem írtam erről a túráról, mert itt éreztem először félelmet. Vagy tériszonyt? Vagy hogy miért is kellett nekem felmásznom az elefántra?



A két szikla között az az országút. Nos, tény ... valahova fel kell kapaszkodnom magasabbra, mert még mindig remegek, ha ezen túrámra gondolok. Hol is lesz a bátorságom új próbája? I have plans ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése