2015. március 5., csütörtök

Terápia Csütörtök

Én csak ne adjak tanácsokat egyetlen nőnek sem arról, hogy időben kell! orvoshoz menni :) A nem is olyan régen kiderült alacsony vasam előtt, 15, azaz tizenöt évig nem csináltattam vérképet! De, hazahozta a férjem decemberben az injekcióimat, hármat. Rám parancsolt, hogy tessék beadatni és itt a március és egyet már beadattam, mert ...
...
Szemüveg. Olvasáshoz használom, azaz napi nyolc, de inkább tíz órát viselem. És mikor voltam szemorvosnál? Négy éve, ... így igazán nem kell csodálkozni, hogy a +1 az +1,75 lett. De! végre megcsináltattam. Eddig, szemcseppekkel és Lidl-es pár száz forintos szemüvegekkel kínlódtam, mert ...
...
Fáj a térdem, a derekam, a hátam, a vállam, a fejem ... nem egyszerre persze, de úgy érzem megtaláltam a tökéletes gyógymódot a jógát. Beszereztem egy jógabibliát,



ha valahol fáj azonnal rákattanok és megnézem, mely ászana segít rajtam. Olyan nekem ez a könyv, mint gyerekkoromban az Orvos a családban volt. De, legalább teszek valamit önmagamért ugye, mert ...
...
Van egy bizonyos rozacea nevű betegségem. Családi örökség, mondogattam eddig és nyáron nem is annyira feltűnő. A közelmúltban sikerült véres arccal kelnem és feküdnöm. Ott tartok, hogy mindent még a szappanom is kicseréltem anti rosacea(ra). Nem magamtól, jó sok szidalmazással, hogy ..., mert ...
...
Azt hiszem, inkább tudom, hogy mi nők, anyák, többségünk, MINDENKI kisebb nagyobb baját, előbbrevalónak tartjuk önmagunk problémájánál. Legyen az családtag, ismerős, barát. Olyan, de olyan okos tanácsokat tudunk osztogatni bárkinek, de mi magunk se most se később nem fogunk orvoshoz rohanni, még most, hogy leírtam sem! Mert, minek, ugye? Meggyógyulni magától az elromlott valami, BIZTOSAN nem fog. Jobb időben felfedezni, megelőzni a bajt.
Mert hiszek az örök fiatalságban, DE! akkor is jönnek azok a fránya itt fáj, ott fájok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése