2015. november 24., kedd

Egészségtuning fesztivál

Kicsit morogtam, hogy belépőjegyet kell vennem, ahhoz, hogy néhány előadást meghallgassak a témában.
A kiállítók alig voltak tízen, úgyhogy ez valami új kezdet, amit a Csisztu-Ketskés házaspár kezdeményezett. Már saját termékcsaláddal, sportolóknak szánt vagy nemcsak nekik, családi krémeknek nevezett izületi bántalmakra szánt krémekkel voltak jelen.
Jelen volt az osztrák Alpok forrásvize is, amit házhoz is szállítanak, illóolajok, E adalékmentes kenyér, vegaburger, mézek, olajok, étrendkiegészítők, magok. Ceragem ágy a gerincünknek, amit ki is próbáltunk. Kicsit fikázta a jógát az ágy eladója, hogy nem az e század emberének való. Bár, a sok lefelé néző kutyapóz, avagy gerinctorna, ugyanazt a hatást éri el, mint egy ilyen masszázságy. Egy ilyen egészségegörző eszköz egy millió feletti összeg. Egy jógaóra, 90 percben, ezer forint. Ha az ember nem társas lény lenne, akkor ingyen! naponta egy matracon is gyakorolhatna, mert az interneten rengeteg óra van fenn. 
Jelen voltak sportmasszőrök is. Így most szép hosszan gépelek, mer a jobb karom kimozgatásra, megmasszírozásra került, és! elmondták, hogy mivel csomót észlelnek magától nem fog elmúlni, sőt a tapaszoktól sem. Orvos kell, gyulladáscsökkentő, mert duzzadt, és fizikóterápiás kezelések. Igen, azt hiszem meg kellene hallgatnom a szakembereket, mert hetek óta szenvedek.
Aztán voltak az egészségünket előtérbe helyező előadások. Szakemberektől. NAPONTA változik a testünk, attól függően, hogy éppen mit fogyasztunk, hogyan tápláljuk és, hogy mozgunk-e éppen aznap.
A mozgásszegény életmód, egyenes út a rák felé. Legalább sétálni kellene, napi fél órát. Ez a séta, nem a boltig gyalog mennit jelenti, mert az nem séta, nem kapcsol ki és nem tisztítja az agyat, mert éppen arra koncentrálunk, hogy mit kell vennem, vajon lesz-e minden stb. Megállapítottam, hogy a két élsportoló gyerekemmel, ma is leigazolt sportember férjemmel, én, aki csak harmadik éve vittem testmozgó rendszerességet az életembe, szóval mi teszünk valamit korunk népbetegségei ellen. Cukorbetegség, elhízás, stb.
A rendszeres tesmozgás és a táplálkozás összefügg. Szorosan fogják egymás kezét és nem engednek utat a betegségeknek. És életmódot kell váltani, nem fogyókúrázni kell. Egyik étkezés helyett naponta egy almát és két diót fogyasztva, már elkezdődik  a csoda. És tapasztalatból mondom, hogy igaz.
Érdekes, hogy a tejet mennyit szidják ma már. Én egy pohár tejet sem tudnék meginni, mert érzem a szagát, de joghurtot előszeretettel fogyasztok. És sajtokat is. A húsról pillanatok alatt lemondok, de a sajtfélékről nem. Érdekes volt a megállapítás, az evés égészséges mértékéről és az azt követő zsírégetésről. Ugyanis, ha sokat eszel, hogy ne terheld meg az ereidet, kétszer annyit kellene mozognod. 
A vér mindent megmutat, kimutat. Nos, ezt tudom. Megint 10 csillagos a vérképem, pedig tényleng nem érzem rosszul magam. Most az összes felírt injekciót beadattam, kiváncsian várom az új eredményt.
Jönnek az ünnepek, már mindenki elősüt, előfőz, ahogyan jómagam is. És aztán csodálkozik, hogy úgy teleette magát, mint egy duda. Mi ilyenkor elindulunk sétálni. Azazhogy tudjuk, hogy mennyi kalóriát égetünk el a munkával és nem ennek megfelelően viszünk be táplálékot a szervezetünkbe. Pedig, nálunk mindig van zöldség, gyümölcs.
Ma zöldárpalével kezdtem a napot, ha már van itthon, kipróbáltam. Öklendeztem tőle. Amit bevezetünk az a heti egy nap böjt. Amikor csak nyerset fogyasztunk. Zöldséget és gyümölcsöt. Ennek a műveletnek is többször nekiugrottam, nagyon lelekesen, jól is éreztem magam tőle, mégis csak ideig óráig tartottam be.      
Minden fejben dől el, ezt eddig is tudtam, éppen ezért kell magamnak megmagyaráznom, hogy az evés ne okozzon örömöt. NOS, ez iagzán nehéz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése