2015. december 18., péntek

Karácsonyfa!

Az egyik élelmiszerlánc áruház mellett integetett egy fenyő! Bár mindig szép, magas, délceg, plafontverő  fenyőink voltak hazahoztuk. Igen, igen, gyártottuk a kifogásokat, hogy most azért kisebb, mert ezen a karácsonyon hárman leszünk, mégsem tudtam! megbarátkozni a 185 cm-es magassággal, így továbbadtam.


Második nekifutásra találtuk meg az IGAZIT. És, ha már neki is szabadnapja volt (karácsony előtt utolsó), meg mi is ráértünk, hát dísziteni kezdtem :)



Piros-fehér volt az alapgondolat, de nagyon kellett némi ezüst is :) A csillogás a karácsony velejárója.
Már csak lámpafénynél tudtam fotózni, de remélem érezhető a hangulata.


Ma, kora délután már a ködös, párás, villanyfényre értem haza. De nem tudok várni, felteszem a képeket és ha majd idesüt a nap akkor fotózok még!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése