2015. december 10., csütörtök

Kreatívkodunk

Amikor elküldök egy képet, mondjuk ezt


Azonnal visszaír, hogy olyan óra ez , mint a Marriott ...


Crafts Power Hour.


Szóval, ablakdísz. Filcre nyomattam, fogvájóval lehet kiszúrni vagy ujjak használatával és, ha nem tetszik valakinek fehéren, ki is színezheti. Nekem ez olyan, akár egy hógolyóba rejtett üzenet. Fél óra szórakozás.




Karácsonyfa, papírtányérból. Én fehérben készítettem, ők megfestik temperával a tányért zöldre, majd száradni hagyjuk, utána háromba vágjuk, összeragasztjuk, lyukasztjuk, hogy fára lehessen akasztani, szalagot kötünk rá és dekoráljuk. Filc betűk és számok voltak a dobozban. Aki kérte, azokét arany sprayvel megfújtam :) 45 perc, öröm.




Hópehely, papírgurigából. Először vágom, hat db karika, ők festik, szárítjuk, ragasztjuk, akasztó kerül rá! Aki igényli, lefújom arannyal. 45 perc, csoda.



Szerintem én pályát tévesztettem és vagy ovónéni vagy maximum tanítónéni az igazi szakmám. Imádok gyerekekkel foglalkozni, minden perc ajándék.

Sokkal több kézműves dolgot készítettem elő, de két óra, azaz 120 perc ennyire volt elég :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése