2016. szeptember 26., hétfő

Ma filozofálok

- Te beszélgetsz magadban önmagaddal?
- Igen!
- Én is, ráadásul azt hiszem, hogy ezt a kis diskurálást az önvalóval, MINDEN ember megteszi. Tudod, én már régen rájöttem arra, hogy minden embernek megvannak a problémái, ráadásul ugyanazok. Az már ténleng emberfüggő, hogy milyen módon sikerül kikeverednie belőlük.  Az, hogy valakinek sikerül önmagának megoldania egy problémát, avagy megbetegít vele valakit akinek átadja a terhet és így a probléma a következő generáció karmikus feladata lesz, az szerintem attól függ, hogy ki hol tart fizikai, lelki, spirituális síkon az életében. 
Minél több problémát sikerül megoldanod, annál jobban megvilágosodsz! 
Már harmadik éve életem része a jóga és azóta jól érzem magam a bőrömben. Senki sem fogta meg a kezem, nem vitt el gyakorolni, egy kisebb kiégés és kórházban töltött éjszaka után, azt éreztem, hogy vagy meghalok most! a vérképem szerint vagy elkezdem felépíteni magam, nagyon fegyelmezetten! Időt kaptam, lelassulást, tudok gondolkozni, aludni úgy, mint a bunda álmok nélkül. Meditálok és megtalálom a megoldást, fejlődöm naponta ...
Egészen véletlenül hallottam egy új programról, a kundalini jóga egyik irányzatáról és azonnal rákerestem!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése