2017. szeptember 30., szombat

Tulajdonképpen, ...

Tulajdonképpen panaszkodhatnék. Minden bajom lehetne azzal a ténnyel, hogy szombaton is dolgozom. De, ... kívánom, hogy te is megértsd kedves olvasóm, hogy nekem a tanítás feltöltődés és nem munka. Ezért kell! Kell ahhoz, hogy teljes legyen az életem. Ahogy az is kell, hogy hazaérve rám mosolyogjon már az ajtóban valami :)



És tulajdonképpen szerencsés vagyok, hogy az én örök kísérletező férjem főz. És nyugodtan mondhatom, hogy vegetáriánus vagyok, csak nem igaz. Mert igenis, ő megdolgozott azért, hogy burgundi marha kerüljön az asztalra. Illatfelhő lengi be a konyhát, ... és én nem fogom megsérteni azzal, hogy elhúzom a szám és nem eszem. Mert annyira, de annyira finom ízharmónia a mai étkünk is :)



És azért, sárga és fehérrépa, zeller, gomba, krumpli adja a vitamindús ebédalapot. Ja és nem iszom persze, csak havonta egyszer, mert éppen így kívánom.

És akkor itt van az ősz. Ma olyan igazi langyos, gyümölcsérlelő meleggel. Állítólag jön az eső, úgyhogy összeszedem a terasz szélére az itt-ott előforduló virágaim, hogy még egy két hetet gyönyörködtessem a szemem bennük. És mert a kávé mellé a látvány is jár.



Kicsit kopott minden cserép, de a lényeg, hogy szemnek, léleknek szép. És, hogy nehogy ne dolgozzam le az ebédet (pedig nem szedtem kétszer, pedig szívesen megtettem volna), kertészkedem.

Gyógynövénykert lesz a virágoskert helyén. Földbe kerül az eddig cserepekben növekvő levendula, menta, verbéna, bazsalikom, citromfű, petrezselyem. 
És husssss megyek is tovább, mert pihenés meg ez meg az, de annyi mindent látok, amit meg kell még ma tennem ... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése