2017. október 12., csütörtök

Terápia Csütörtök


Nos, tegnap volt az elhízás elleni világnap. Egészen véletlenül, láttam és így hallottam is a doktornőt (no comment az ő testsúlyára), aki elmondta, hogy minden második !!! ember túlsúlyos Magyarországon. Sajnos, a gyerekek a mai gyerekek ... Na, erre a hónapra is elég volt a tévézésből.
Az elhízott gyerek témáról nem tudnék elfogulatlanul írni. Szerintem is! igaz mondat hangzott el, ugyanis ma egy egészségesnek született gyerek elhízását a génekre fogni, merő tudatlanság. 
Szerintem is! a szülő a felelős.
Hiszen vajon hány szülő, ahelyett, hogy sétálna naponta a gyermekével, képes még a torna óráról is felmentetni a szegény gyermeket, hiszen kövér és kigúnyolják, ahelyett, hogy sétálna naponta a gyermekével, ő maga is órákat tölt a számítógép vagy a tévé előtt, ahelyett, hogy sétálna naponta a gyermekével, közben elmajszolnának egy almát, vagy szemezgetnének egy szőlőből, inkább a facebook előtt töltik idejüket.
Arról nem is beszélve, hogy az egészséges életmód helyett hányan, de hányan hisznek abban, hogy beveszek egy gyógyszert és lefogyok!
A képlet egyszerű: többet mozogni, kevesebbet enni. Szerintem ezt MINDENKI tudja, csak míg nem fáj eléggé, minek változtatni? És jaj, ne szóljunk szegénynek,még nem cikizik elegen, még a tükörben sem látja saját magát, na meg a fényképeken, még előfordul, hogy segítene egy-két beszélgetés, inkább zabáltassunk vele kiflit, zsemlét, gumicukrot, chipset, muffint és fennhangon obégassunk, hogy jaj nem eszik semmit ez a gyerek. 
...
Hogy az angol órák egyik témája, miért az, hogy Do you lead a healthy way of life? Azaz egészségesen éled az életed? Nos ez szerintem a fentebb említettek alapján tiszta sor. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése