2017. október 31., kedd

Zabpehely

Nagyon divatos szóval élve, ma már nem fogyókúrázunk, hanem életmódot váltunk. Sok-sok éve szemezgetek a zabpehellyel. A gyerekeim és a férjem, tejjel és némi aszalt gyümölccsel megszórva egészséges reggeliként fogyasztják.



De mi van azokkal, akik tudják, hogy:

1. A rostdús táplálkozás = az egészséges emésztéssel
2. Minden életmódváltó remek reggelije
3. Hamar eltelít
4. Gyorsan elkészül
5. Remek vitaminforrás
6. Tápanyagban nagyon gazdag
7. Jó hatással van a hajra, bőrre
8. Cukorbetegek is fogyaszthatják
9. A tasakba zárt egészség

a  ZABPEHELY, mégsem fogyasztják. 

Nos, találtam két érett banánt. Villával összetörtem és zabpelyhet szórtam rájuk. Keletkezett egy massza, fahéj és kókuszreszelék volt éppen a kezem ügyében úgyhogy ezekkel fűszereztem. Majd egy tepsit sütőpapírral béleltem és ráhalmoztam egy-egy villányit, amit szétlapogattam kerek formára. 



200 fokon 10 perc és az egészséges reggelink elkészült!



Eper és zabpehely, némi chia maggal fűszerezve, szintén finom :)



Vallom, hogy minden fejben dől el. Így egy új étel kóstolása is. Ma már a zabkeksz, mert így nevezzük, a mindennapi kenyerünk.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése