2013. február 15., péntek

Servus berg!

Szervusz hegy! Én, most látogatlak meg először. Tudom, tudom, hogy szerinted a szomszédban lakom és a sógorság is összeköt bennünket. És mégis. Hajnali négykor keltem, hogy ideérjek. Annyira akartalak látni, hogy a hajnali budapesti szél nem tántoritott el a kirándulástól. Győrtől esett a hó. És nem takaritották az utat, én mégis jöttem. Hiányoztál. Hivtál. Nem birok hegyek nélkül élni és most volt egy egyszeri alkalmam. Most komolyan gondolod, hogy nem mutatod meg magad. Nem látom a sikorcsolyám. Hopp, ennyire azért, ne szeress, hogy ilyen durván megölelj! Auuuuuuuu, a fejem koppanása a bal fülemben viszhangzik. Auuuuuuu, mondom, hogy csak szólj, mert szivesen leülök, de ezek már komoly esések. Fájnak. És nem látok semmit. Tudtam, hogy a nap ma nem süt ki, de ezt a ködöt, sehol sem jelezték! Bemutatkozom. Fenci vagyok. Kedves Semmering-Stuhleck, megtennéd, hogy szólsz a ködnek csak pár órára, szálljon már fennebb! Előre is köszönöm.



Hát nem, elintézted! Remek. Igérem, hogy még visszajövök. Soha, de soha nem estem még ennyit! Férjem szerint elfáradtam. Azért az utolsó még működő felvonóval, utoljára utolsónak mégiscsak felmentem. A hegy lábánál, betértem egy gőzgombócra. Egy szilvalekváros, vanilia öntetesre. Mert megérdemlem! Mert van annak már vagy hét éve is, hogy utoljára ilyet ettem. Mert, mert...



A hazaút, szintén nedves volt! Hogy mennyi balesetet láttunk, ajajajaj! És, hogy elfáradtam! Én ilyet még soha nem éreztem. Fürdés után le kellett ülnöm. Reszkettek az "izmaim". Altató az nem kellett.
...........
És mire ébredtem? Éppen, hogy elértem a fürdőszobát. Lehet fehér epét hányni? Ez kész vicc, hogy az én szervezetem a totálfáradtságot is kiböki magából. Vagy az is lehet, hogy ez nem is normális dolog. Jaaaaaaaaaaaj! A nyakam! Az a bizonyos esés. Uhhhhhhhhhhhhhh, ma piláteszen nyakat fogunk nyújtani. Ez a fájdalom kibirhatatlan. Elő kapok egy Panadolt, egy Aspirint, egy Saridont, egy Flektor port. Még jó, hogy mást nem találok. Mindezt 20 perc alatt. Perskindol gél is a nyakon.  Mert a nyakam tény, hogy nagyon fáj. Az a ködbéli fejről fülre esés. Tudom én. Azt is tudom, hogy kobakot kellene hordani. Tudom én.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése