2013. február 11., hétfő

Tökéletes Kezdet

Az intuíció dolgozott újra vagy sem, nem tudom. Csak azt tudom, hogy vancouveri képeket nézegettem a régi laptopon. Azt már tudtam, hogy a szél miatt az első hivatalos tenisztorna kezdete, csúszik egy napot. Azt is tudtam, hogy akkor 4 meccset kell játszaniuk egy nap alatt.
Azt meg éreztem, hogy ki lesz az ellenfél. Jön az sms, a párost megnyerték! Jön egy másik, az egyénit is megnyerte. Akkor már a honlapjukon is ott volt minden... Az Ő fényképe is!

A következő páros, nálunk este 11kor kezdődött. Amikor sok sikert kívántam, mellesleg megjegyeztem, hogy szerintem G.B. ellen fogsz egyénizni. G.B. 2008as vancouveri tartózkodásunk első hivatalos tenisztornáján, nyert a lányom ellen. Nem egészen tisztességesen. A visszavágóra 2013ig kellett várni.
Mi is kell a győzelemhez? Lélekjelenlét. Ezen a szinten minden lány tud teniszezni. Az a nyerő, aki fejben erősebb. Mert minden fejben dől el. Minden!
Hogy tudsz tovább játszani, ha az első szettet megnyeri az ellenfeled? Hogyan hozod simán a másodikat? Simán?! Hogy aztán egy 10-8as tiebreakkel győzedelmeskedj?! Ide, ehhez kellett a koncentráció. Mindkettejük agyában végig ott sikíthatott, hogy pont ellene nem veszithetsz!

Az edző, Perfect Day-nek, azaz Tökéletes Napnak, jellemezte a kezdést. Tökéletes Kezdet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése