2015. szeptember 1., kedd

Gazdagmami

Az interneten találtam a bejegyzést Gazdagmaminál. Mivel évek hosszú sora óta hirdetem, hogy az álmaid megélhetőek, egyedül te kellesz hozzájuk!, idemásolom hiánytalanul a bejegyzést :

"A két kisfiam a szomszéd gyerekekkel filmforgatást játszanak. Jelmezeket vesznek fel, kezelik a kamerát, jeleneteket találnak ki, előre terveznek, még forgatókönyv is készült. Sőt nem csak leforgatják, hanem meg is vágják, zenét tesznek hozzá, hang- és képeffekteket, hozzám jönnek kérdezősködni, mit hogyan kell.
Az egyik ügyfelem 9 éves kisfia saját honlapot szerkeszt, ahol a hobbijáról ír.
Egy másik ismerősöm kisfia lefotózza az agyag és gipsz alkotásait és a blogjában ír róluk.

Közben én felnőtteknek magyarázom, hogy nem olyan nehéz a videómarketing, a honlapkészítés, meg tudják tanulni smile emoticon
A gyerekekben még nincs félelem.
Eszükbe sem jut, hogy amit megálmodtak, azt ne tudnák megvalósítani.
És tessék: meg is valósítják.
Kérdeznek, meg kell nekik mutatni a részleteket, és megcsinálják, mert fel sem merül bennük, hogy ne sikerülhetne.
Mi felnőttek viszont tele vagyunk gátlásokkal. "Nem nekem való ez a technikai izé, sohasem értettem" - mondjuk, és el is hisszük, mert már annyit mondtuk magunknak.
Gyerekkorodban te is képes voltál eltervezni és megvalósítani, még nem gátoltak a belső félelmeid.
Ma is képes vagy ugyanerre.
Csupán annyit kell tenned, hogy elkezdesz tanulni és amit megtanultál, megvalósítani.
A tett ugyanis tapasztalatot eredményez: már nem félsz az ismeretlentől, mert megismerted.
Hajrá smile emoticon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése