2015. szeptember 3., csütörtök

Terápia Csütörtök


Szeptember. Iskolakezdés. Valamit tenni kell. Valami újat kellene kitalálni. Mozdulni kellene valamerre. Lehet, hogy mégis érdekel az, hogy négy új nyelviskola nőtt ki a semmiből? Panellakás, családi ház, üzlethelyiség. Mindenik pontosan az iskolákkal szemben. Nem, mégsem, egyáltalán nem zavar.

Azt hiszem, hogy volt egy pillanat az életemben, amikor eljátszodtam a gondolattal, hogy jógaoktató leszek. Utána is néztem, meg is találtam azt a San Francisco-ból származó indiai előadót, aki angol nyelven tart Magyarországon is képzést. Abban a pillanatban amikor az árat megláttam, a 2000 dollárt, nos, abban a pillanatban tudtam, hogy a jóga, egyelőre csak a hobbim marad. 

Ha lenne másik élet, akkor azt hiszem nem csak két gyereket vállalok. Tudatos döntés volt mindkettő gyermekem. Csak önmagunkra számíthattunk, és a munkánk mellett felelős szülőként megbeszéltük, hogy ...
Ezért is kezdődött el, már az első terhességem alatt az angol korrepetálás. "Növeltem, növelem a gyerekeim számát."

Huszonnegyedik éve annak, hogy a hobbimból élek. Szájról szájra ajánlanak, egy sor hirdetés nélkül ismer nagyon sok ember. Ma már mindenkinek van honlapja, webpage, website, facebook. Szerintem 10ből 9 fiatal naponta böngészi több órán át ezutóbbit. Akkor én mire várok? Miért nem vagyok jelen ezen a fórumon? Augusztus utolsó hetében, úgy döntöttem, hogy a nyelvvizsgákról, az akikre büszke vagyok diákokról, az angolhoz kapcsolódó dolgokról, ha még csak zárt körben is, de egy bizonyos helyen tudósítok.  A döntésem tett követte és úgy látom, hogy működik az oldalam :)

Infinity, azaz végtelen a lehetőségek tárháza. Lehet, hogy van akit csak egy papír érdekel. Legyen egy nyelvvizsgája. A diplomához, a felvételihez, csak úgy. Lehet, hogy van aki továbbtanulna, megint más ösztöndíjat szeretne. Az is lehet, hogy nem akar mindenki továbbtanulni, de kicsit kipróbálná magát mondjuk babysitterként külföldön. Esetleg gyerektáborban lenne felügyelő a nyáron. Vagy egy Las Vegas-i esküvőt tervez. 25 év alatt annyi tehetséges emberrel találkoztam ... És vannak ám elképzeléseim a megújulásra.     

1 megjegyzés: