2016. február 18., csütörtök

Terápia Csütörtök


Van egy dolog, amire nem sajnálom a pénzt és ez az élmény! Lehet ez színház, mozi, koncert, könyv, kirándulás.
Jó évem van. Jó évünk van. Januárban, elmentem a hegyeimhez és erőt gyűjtöttem. Néztem, másztam, síklottam, csodáltam :) Az Alpok smaragdzöldje, oxigén e földi léthez.
Februárban, elvarázsolt a Balaton vize. Jó volt sétálni a napfénybe borult füredi parton. Mesélni a régi biciklis élményeinket, mert ugye megtettük a balatoni kiskört... Látni a tihanyi kéttornyot a ködből kiemelkedni.
És felfedezni valami újat, Hévízet. Bár magyar szót is hallunk, egyértelműen orosz a vezető nyelv e településen. Sőt, a csak cirill betűvel hirdető boltok és utazási irodák vannak annyian, mint a magyarok. Hébe-hóba akad azért német vendég is.
És a piac! Nahát ilyen termelői piacra, mint ez a hangulatos hévízi, igazán szívesen járnék vásárolni! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése