2016. július 20., szerda

Te július

Januárban, azért vártalak, hogy végre nyár és meleg legyen!
Februárban, abban reménykedtem, hogy vár rám egy nagy utazás!
Márciusban, a nagy találkozásban bíztam!
Áprilisban, mintha megcsillant volna a fény valamely tengervíz tükrén és a partra képzeltem magam!
Májusban, tovább álmodtam az álmot, hogy heverek a tenger partján a forró homokban, szél tépi a hajam ...
Júniusban, világossá és nagyon messzivé vált a tengerről szőtt álmom, de abban reménykedtem, hogy végre! és igen! és megvan!
Ahogy megérkeztél, azonnal kipipáltam a bakancslistámon a Fertő tó körbebringázását. Hogy ne unatkozzak a meleg levegő új diákokat is repített felém. És! a nagy évente esedékes családi találkozás is egyre közeledik! Tartom az énidőm, vannak jógaórák és vannak bringázások, vannak olvasások és vannak úszások, vannak találkozások és vannak beszélgetések és van várakozás ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése