2017. augusztus 6., vasárnap

Gondolatok


Jár az agyam, meg sosem áll. Négyen vagyunk három helyen, jajjjjjjj! Nem egyszerű, mondom én. De vajon nem azoknak a nehezebb, akik ott a tengerentúlon vannak? Idegen város, idegen ház, idegen nyelv. Ők, nem panaszkodnak, így nekem kell(ene) elfogadnom a lehetetlen évenkénti egy személyes találkozót.
...
Még friss az állapot, hogy ketten maradtunk. Ráadásul új vállalkozásba kezdtünk. Én tudom, hogy létezik az, hogy minden percem le van kötve, de a gondolataim csak száguldoznak.
Kapóra jött egy kozmetikai cég megkeresése. Patinás hely, Andrássy út. Márvány a padló, fakazettás a mennyezet, kristály a csillár és mint a krém neve is, aranyozottak a kiegészítők. De, ha már kezelést ígértek, mégpedig kozmetikait, miért beszélnénk egy órát magamról. Az ismerőseimnek sem vagyok egy nyitott könyv, akkor miért gondolja egy "ezeridegen", hogy szívesen mesélek. Az arcomról kérdezhet, mert sajnos ötven felett sem vagyok az a NŐ, aki MINDENNAP gondot fordít az arcápolásra. Nem használok tejet, tonikot, nappali és éjszakai krémet. Illetve, ha eszembe jut, akkor éppen felkenek valamit. Az utóbbi időben ez valamilyen kozmetikai olaj. Van egy velem született bőrpírom, nevezzük rosaceának, néha jobb és néha rosszabb állapotban. Látom, hiszen nem igazán, azaz SOHA nem sminkeltem, most akkor miért kezdeném el. 

Ok, egy óra után egyperces kényeztetéssel, megmutatja az "ezeridegen" hogyan tesz csodát fél arcomon. Tej, radír, tonik, krém. Mindenből leheletnyi az adag, ... mert lassan meghallgatom az árát is. Szerintem nyílt titok félmillió. Krémekre, aranyszínű papírbőröndben lévő krémekre. 
A két orcám közötti különbség látványos! Már én vezetem egy ideje a beszélgetést, folyamatosan érdekelnek az összetevők. Mindet ismerem, hiszen forgalmazzuk. Akkor akár össze is főzhetném?! (Még nem biztos, hogy ez nem történik meg!)  
Mivel nem vásárolok, megdorgálnak, hogy ejnye nem törődök eleget az arcommal, ... azért nem érzem sértőnek, mert tudom, hogy így van. 
Persze lennének kérdéseim. Legelőször is az, hogy ki az aki 12 krémre ezt a horribilis összeget rááldozza. És mivel egy ideje tolmácsolok a bolognai, las vegasi, hong-kongi kiállításokon, sőt dolgozom is kozmetikumokkal, kapisgálok is valamit összetevők ügyében, ráadásul napi szinten képzem magam, hitetlenül állok egy olyan krém előtt, ami MINDENKI arcán éveket fiatalítva, nem különbözteti meg a bőrt, nem, életkor, típus, szín stb. szerint. Hát nem érdekes? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése