2018. január 21., vasárnap

Hétvégi margó

Péntek. Edzésre viszem, bevásárolok, postát is érintek és megpihenek a manikűr-pedikűr alatt. Megsütöm a zabkekszet, a héten másodszor, hisz a szombat reggeli örökifjaknak megígértem. Takarítás, mosás, főzés, tudod ezek a van egy szabadnapom, akkor kétszer annyit dolgozom, mint kellene napok. Ésssss, ha már vásároltam, a primulát, a jácintot és a nárciszt is megveszem, csak a hangulat miatt!!! Közben a lányom sikeresen állásinterjúzik.

  
Szombat. Mintha átmenne rajtam egy nátha. Erősen fújom az orrom és hangosakat tüsszögök. Fél nyolckor a fiúk meccsre indulnak, én tanítok. Jó, hogy van ez az anyacsoport. Mivel ma központi felvételi, időben végzek és! tömeg közlekedek Budára. Egészen véletlenül a Kunigunda utcai Loveyoga előtt kell elsétálnom. Gyönyörű napsütés, hideg és nyerő csapat! Anyum vár ebéddel: gombócleves (erdélyi csorba) és szalagos fánk! És mert van egy közös esti programunk, még nem akarok beteg lenni. Azt hiszem, hogy a parajdi sósfürdő segít. Felveszem a szépruhám és a szívem is ünnepel. Várkert Bazár, Apám tánca. Kicsit előbb érkezünk, így megcsodáljuk az esti Pestet. Van élet a Várnegyedben. Köszöntőt mond a polgármester, elénekeljük a Himnuszt és innentől a színpad a zenéjé és a táncé.


Egy teljes órán keresztül megállás nélkül ropják a leányok, legények, húzzák a zenészek a talpalávalót! Vizesek az ingek, verejtékeznek a legények, de a csárdás és a pontozó egy élmény. Programdús egy nap volt! Előadás alatt nóziztam, hazafelé már nagyon melegem van és tüsszögök, ajajj, de várom az ágyamat!
Vasárnap. Én ma aludni akartam, de a reggel 6 óra olyan térdfájással ébreszt, hogy elugrom egy tapaszért, csak előtte, hogy ne vakon tapogatózzak, felhúzom a redőnyt! 


Egy pillanat alatt megértem a térdfájásom! Egy teát is főzök és minden! redőnyt felhúzok, hagyd lássam a havat! Még bóbiskolok egy keveset, egy újabb teában már Neocitrant oldok, tudom, hogy nem jó, de tudom, hogy altat még egy keveset. A férj, hát igen csirkét grillez, zöldséget süt, szalonképes vagyok délre. Teniszt és korcsolyát is nézünk. Pattog a tűz a kandallóban, mosógép-mosogatógép dolgoznak az ember lánya helyett, én csak bentről ablaküvegen keresztül élvezem a havat, nem én lapátolom!


Szerintem elszundikálunk a tévé előtt, öt óra, lehet sütök egy kenyeret. Élesztő, tálban liszt és olívaolaj, kézzel összeforgatom az öntött lábosba teszem és 40 perc alatt készre sütöm! (A megtalált, búzakenyérliszt, áprilisban lejárt).


És forrón megszelem és nem érdekel, hogy este van, meg életmódváltás, és útifűmaghéj kenyér helyett lisztes, holnapra jobban kell lennem és most ez így esik jól! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése