2012. november 17., szombat

Argentína mosolya - novemberben!

Csábító a cím, nemdebár? Nos, netes szörfözésem során, láttam valami fodros költeményt. Tudom, hogy megígértem, hogy a harminc éves zsákom tartalmát kötöm "meg vagy fel", de ...a kezem elindult, új fonalat rendeltem.
A Fiúk a norvégmagyaron, én alig várom, hogy kezembe vegyem a fonalat. ARGENTÍNA a neve.
Youtube a jóbarátom, így filmen nézem, hogyan kell kötni :) És utánozom. És, amikor kimondja, a hölgy, hogy vigyázz ne veszíts szemet, számolok, számolok, de nincs meg az 5 szem a tűn. Bontok.
Másik  oktató filmet keresek. Nyolcszemes. Már egy órája, "kínlódok", amikor megszólal a telefon. A körkötőtűimről úgy csusszan alá a fonál, mintha sohasem lett volna rajtuk. Létra elő, ráállok és kotorászok! és  egyenes fa kötőtűt találok, így a meccs végére el is kezdem a csodám. És éjjel van, de fotózok:



Úgy reklámozták a fonalat, hogy egy óra alatt kész a sál! Háháhá, ez nem igaz. Csütörtökön nem tudok időt lopni, de péntek délelőtt fonalfalót játszom. Tadam:



Kész a sál!
Irány a gardrób és kihozom a hozzáillő kardigánjaim:


Gyönyörködök kicsit, majd ...


És a kékhez, milyen?


Szóval a sál, ma a nyakamon marad és, ha már sikerült ilyen gyorsan megvalósítanom novemberi projektem,  hát leírom, hogy 6 szemmel és csak sima sorokkal dolgoztam végig és egy motringból, másfél méteres, azaz 150 centis kánkán sálam lett. 7-es tűvel. Csak azt nem értem, ha már Argentína, miért nem TANGÓ névre hallgat a  drága?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése