2012. november 15., csütörtök

Leányfalu-strand, film

Hét közben, szabadnap. Mit tesz ilyenkor egy nő? Korán kel, egyik kezével a mosó a másikkal a mosogatógépet indítja el. Vasal (ez az én nem szeretem házimunkám)...kávék és reggelik. 
Mindhárman ráérünk. A hétvégén, a korosztályos bajnokságunkban történt egyik legnagyobb sérülés, a fél vese kivétel. U15 bajnokságról van szó. A kisebbeket CSAK azért nem említem, mert az oldal nem lenne elég rá. Igen a fiam is, comb sérüléssel küzd. Hajlító combizom. Szülők, google keresés és irány rehabilitációként Leányfalu. Olcsó egész évben nyitvatartó termálfürdő.

 

Karszalagos rendszer. Szerintem tízen sem vagyunk. Hogy használ-e, azt az idő eldönti. Lehet úszni és csapatni a nyakat vízsugárral. Lehet ücsörögni a meleg vízben. 39 foknál, két helyi lakos szól az úszómesternek, hogy a víz kibírhatatlanul forró:) Én imádom a meleget.
Megj. Napi menü 600Ft. Karfiolleves, milánói makaróni.
           Fürdőbelépő. 1600
           Gyerek, nyugdíjas 900

Egyet sajnáltam. A fényképezőgépem. Szentendre ősszel is gyönyörű. Így csak a szememmel és a lelkemmel fényképeztem. Feltöltődtem.

Hazaértünk, egy kis porszívózás. Teregetés, pakolás. És találok egy filmet. Könnyű kis történet, mi lett volna, ha ....
A nő kétszer:

 http://www.youtube.com/watch?v=hqO9MF5j8-4

Következő

Egyszer szőkén, egyszer barnán...

Következő

Rímel a vesszőparipámra, miszerint Véletlenek, márpedig nincsenek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése