2012. november 23., péntek

Az ősz

Gombák nőnek a kertünkben, nem ehetőek, de szépek!



A muskátlikat is lassan téliesíteni kellene. 



És még mindig virágzik!

Képzeljétek, és ez nem az O!hatás. Egy-két óra ügyintézés után hazaérve, meglepetten tapasztaltam, hogy egyik fülbevalóm, már nincs a fülemben. Ezüst és kék! És eszmei értéke óriási. Tíz vagy tizennégy éve Mexikóban alkudtam rá. Szett: karlánc, gyűrű, medál, fülbevaló. Leültem az ebédlő asztalához és mantrázni kezdtem. Mondogattam magamban, hogy ezt nem teheti meg senki velem, hogy elveszítsem, mert nem ártottam én senkinek. Velem ez nem történhet meg, mert nem pótolható. Kérlek, kérlek...Férjem szólt, hogy nézzem meg az autóban. És akkor elindultam ... a garázs felé. Beléptem és ott volt a földön az a kék valami ...csak a tartója veszett el! 
.............
Ebben a pillanatban megszólalt a telefonom! Kötőfonalakat dobnának a kukába, mivel senki sem tud kötni nem fogadnám-e el? Áhhh! Dehogynem! Természetesen már nagykorúak a drágáim, de nekem ez akkor is ajándék!
.............
2 perc alatt két meglepetés!
Az élet szép!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése