2012. november 20., kedd

Itt van a fodros-bodros FRILLY

Amikor a virágomhoz hoztam a cserepet. Amikor megláttam a kék korondi mintát. Akkor már tudtam, hogy telitalálat volt a színválasztás.



Van egy bizonyos vonzódásom a kékhez. Tenger és ég. Duna és óceán. Farmer és ...jég. Szombaton, amikor a műjég mellett vezettem, egy újabb darab tört le a szívemből. Még akkor éjjel ráírtam a lányomra, hogy kivel fogok én idén siklani. A válasz az volt, hogy velem Vegasban.
Hogy is jutottunk a fonaltól és a Frilly sáltól Vegasig?
Szóval, alig fejeztem be Argentínát, ami osztatlan sikert aratott családi körben is !!!! elkezdtem Frillyt és be is fejeztem. Remélem örülni fog neki az, akinek kötöttem.
Most is 7es tűvel, 6 szemmel dolgoztam, csak sima szemekkel.



A fonal olyan, mintha egy előhorgolt csipkecsík lenne. Állítólag, ez egy ősrégi izraeli fonal. Ott három méretben kapható. Itthon két fajtáját láttam és azonnal ki is próbáltam őket. Színben-színkavalkádnyi létezik.



Namármost, mélykék, azúrkék, tengerkék ...



Hullámok. A szeretem a kéket, az ebédlő székein is visszaköszön, sőt a konyhabútoron is. Az autóm is kék.



Huh, ezennel letettem saját magam számára felállított terhem. Miszerint 12 hónap alatt 12 darab kötés. Most már nem frusztrál, hogy a türkízt össze kellene állítani és a M....áról még nem is beszéltem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése