2013. augusztus 6., kedd

Ez vagyok én, Zlatan Ibrahimovic

David Lagercrantz: Ez vagyok én, Zlatan Ibrahimović

Ha már az összes teniszező életrajzot elolvastam, akkor éppen itt volt az ideje, hogy egy fociséval is megbirkózzam. És nem csalódtam. Olvasmányos, pörgős, olyan nem lehet letenni fajta.
És a fejezetek között van idő gondolkodni. Július nyolcadikától edzenek a gyerekek. Heti két edzőmeccset játszanak. Meleg van. Igen, hisz nyár van. Kánikula. A szülőnek is meleg van, pedig ő csak nézi őket. Figyel. Például majd elájul, amikor az egyetemet végzett focianyu bekiabál a 15 éves csemetéjének, hogy a f....mba, menj már a labdához X! 66an voltunk ... ma, még mindig harmincas a keret. A hétvégi tornán, napi 2 meccset játszanak. Szóval, nem kimélik a gyermekeket. Harc van. Huszonkét hely kiadó. Másik focianyu igyekszik arról meggyőzni, hogy a két nap iskola, elég a focistáknak. Nem osztom a véleményét. Nagyon nem. 
Hajrá! Előre! Az mindegy, hogy mi a szülők, beleőszülünk a várakozásba ...   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése