2013. augusztus 2., péntek

Fuss és gyalogolj

Kathrine Switzer: Fuss és gyalogolj a szépségedért, az egészségedért

A könyv alcime, negyvenen fölül is fiatalon. Szóval, amikor a két eurós, azaz 590 Forintos könyvek között válogatok, biztosan van valami felsőbb akarat, ami vezérli a kezet. Már Vancouverben csodáltam azokat a csoportba tömörült !idősebbeket!, akik reggel 8-kor szép sorba rendeződve, mosollyal az arcukon futottak. Attól, hogy elolvastam a könyvet, még nem indultam el. De, hétfőn ...
... a gyalogló résszel kezdek. Az úgy volt, hogy mivel a fél 7 reggelente az állomáson ér, gondoltam ebben a rekkenőségben futócipőt húzok és hétkor már frissen üdén, dögmeleg előttien mozoghatok. Napi fél óra gyaloglás, bele kell férjen az ember életébe. És ez a fejfájás dolgom lassan, de biztosan ötödik napja tart. Ennek bizony, nem nagyon örülök. 
Szóval akkor mozdulok! Mert, ha már leirtam a dolgot, akkor a tett következik!  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése