2016. október 3., hétfő

Jóga és tánc

Szeretek minden jógával kapcsolatos dolgot kipróbálni, megtapasztalni. Úgy hirdette a szórólap, hogy másfél órás hatha jógával hangolódunk a táncra. Ezt vártam, DE ...
valami egészen más történt.
Tulajdonképpen a hastánc órák mostanában nem számítanak látogatottnak és ahogy látom, pár oktató elnevezte tipikusan arab zenére tartott óráját jóga dance-nek. Köze nincs a jógához, hastánc ez a javából. Bár óra előtt és után is lenyújtottunk. Csak a nyújtás miatt volt szükség jógamatracra.
...
Mikor megérkezett az oktató, már gyanús volt nekem. A jógatanároknak általában nincs műmellük. A pilates és táncoktatók kiváltsága ez. A kifejezetten erős sminket jógaórán jógát oktatón, az elmúlt években nem láttam. És aztán a nadrág fölé húzott miniszoknya sem egy jógaviselet. A kiengedett haj volt a csúcs! Ránéztem és tudtam, hogy ez ma nem az az óra, ami elvarázsol. De megmozgat, tartást ad, és biztosan van olyan, aki hastáncfüggő.
...
Láttam egy önértékelési zavarokkal küzdő nőt. Állandóan a ruháját és a haját igazgatta. Óriási. És én tőle szeretnék tanulni? Hát, nem.

Jöttem, láttam és nem győzött meg. Minden próba egy tanulság.   


  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése