2016. október 30., vasárnap

Majdnem tökéletes nap ...

Ha engem kérdezel, a legelső dolog ami meghatározza az egész napom az az, hogy a redőny résein csak világosság avagy napsugár szűrődik át. A napsugár már mosolyra késztet ... Tudom, hogy ősz van, mégis kell a fény. Ha süt a nap, az már egy majdnem tökéletes nap.

Kávé, tea. Mindegy, hogy mi is indítja a napot. És reggel, mert ekkor még lehet, bűnözhetek. Van kedvenc csokim és igen, reggel kell valami édes. Most éppen málna ízű a gyönyör.


Próbálkoztam a héten is újdonságokkal. Csicsóka. Megvallom őszintén, most először, de kóstoltam nyersen. Így kellemes. És aztán megsütöttem pogácsában. Csicsókás pogácsa. Már a főzésnél nagyon intenzív az illata. És a pogácsában ...


Mindkét karácsonyi dobozom tele, de nekem még szoknom kell az ízt és az illatot egyaránt. És a nap, beköltözött a felhők mögé. Kora ősztől késő tavaszig gyertyákat gyújtok. Így mindig ott van a fény, ahol tartózkodom. És mindig találok egy olyan gyertyatartót, ami éppen hiányzik a gyűjteményemből. Nem is értem, :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése