2017. április 13., csütörtök

Terápia Csütörtök


Hm, mivel a kép nem illusztráció, hanem én vagyok rajta, egyáltalán nem vagyok hiteles, ha én kezdek életmódváltásról, fogyókúráról, diétáról beszélni. És ekkor a gondolat hatására megvilágosodtam. Mert én mindig fogyok Amerikában! Persze, hogy persze, mert nem eszünk ott kenyeret, mert nincs azon a szeletelt édes szivacson kívül nagyon olyan, amit kenyérnek neveznék. (Nem lennék magyar, ha nem fedeztem volna fel, hogy van ott is ám lengyel! pékség.)

Szóval, miért van az, hogy itthon a hátam bizonyos hurkák diszítik, ott meg nem. A hasam a mellem előtt van, ott meg nem. És ha már megtartottam a 30 napos böjtöt (oké, március 19.-én vétkeztem, ...) és annyira frissnek és ropogósnak érzem magam, és ha már megkerestem egy tévéműsort, ahol három hiteles férfi beszélt, akkor mi lenne, ha elhagynám a kenyeret. Vasárnappal kezdtem, szerdán már azt vettem észre eltűnt a hurka és a zsír úgy, hogy nem éheztem, csak éppen szénhidrátot nem ettem. Megnyúltam! Kész vicc, de így érzem. Csütörtök reggel mérlegre álltam, mert szembetűnő volt az átalakulás és mert M-es kabátot vásároltam. Majd elájultam, 4kg. Mínusz 4 kiló! Emlékeztem, hogy van valami papír a naplómban, egészen véletlenül Fehérje diéta nyomtatvány. Valamiért nem olvastam el, mert engem ez a diéta, fogyókúra stb., ki tud kergetni a világból. Egyszerűen nem érdekel, - mondtam eddig, merthogy nekem az evés élvezet. Vállalom! 

Melyik nőnek nem tetszik, ha dícsérik? Főleg, ha ezt a nőtársai teszik. Még nem tudom, hogy mennyire vagyok erős fejben, gondolom a Húsvét vízválasztó lesz. Biztos lesz szénhidrát is bőven! 
Majd meglátjuk, hogy az ötösöm mennyire késztet megalkuvásra. Mert a foszlós kalács, a friss kenyér illata biztosan "megcsap". 
...
Nnna, akkor most megsütöm a Mákos almatortát liszt nélkül. Életemben nem főztem-sütöttem ennyit.  



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése