2018. március 3., szombat

Dr. Csernus Imre: A nő

Amúgy is és emígy is imádok olvasni! A könyvet szeretem megfogni, lapozni, visszaolvasni. Csak egy a baj, az ember szeme estére már elfárad. Ilyenkor és csakis ilyenkor, hangoskönyvet hallgat.  


Te nem tudom, hogy vagy a Csernussal, én legfőképpen sehogy. Egyáltalán nem gondoltam, hogy nekem olvasnom, néznem, bármit is kezdenem kellene vele. Mikor mondom a társaságban mit, azaz kit hallgatok, ... azt az alkoholistát, azt a drogost, azt aki eltűrte, hogy veri a felesége, annak gyereke sincs hogy tud könyvet írni. Hűha, de mennyire is tele vagyunk előítéletekkel az embertársaink felé és ezen előítéletek mennyire befolyásolnak minket. Vagy meghatároznak, netán önnön magunknak van baja önmagával és így a világgal is.
Mindenesetre engem lekötött, fejezetenként hallgattam, nagyon ott van a mondandó, a mondanivaló. Nem, nem vagyok prűd csak kicsit csúnyán beszél. DE! ahhoz, hogy valaki változzon, változtasson, ha ez a hatékony, akkor én nem szólom meg.
Minden fejezetet ki tudnék bővíteni egy vagy több történettel, de! most maradjunk mégis annál a témánál, hogy mi is az a fiatalság elixírje!
Mióta mondom, hogy akkor kezdesz el öregedni, ha már nincs cél az életedben. Tanulj valami újat! Válassz új hobbit! Csinálj valami mást! Mondj végre nemet! Szeresd magad! Mozogj! Ne takarózz a koroddal! A megújulás 30, 40, 50, 60, 70, sőt 80 évesen is megújulás!
...
Ja és ha neked kívánatos, ha először a férjed hasa ér hozzád, csak azután a f...a, akkor élj így boldogan! Csak azt nem értem kristálytisztán, miért panaszkodsz mindenkinek, hogy nincs szex a házasságodban! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése