2018. március 8., csütörtök

Terápia Csütörtök

Hm. Nőnap is és terápia csütörtök is, micsoda véletlen! Szóval frissen érkeztünk a karácsonyi hajdúszoboszlói wellnessünkről. Dehogy frissen!
Az első nap az olyan, hogy így is úgy is délután lesz, amire megérkezel, bejelentkezel, elfoglalod a szállásod és megismerkedsz a környezettel. Áztatjuk magunkat, szaunázunk, sétálva felfedezzük a környéket! Egy olasz ruhaboltot. Vacsorázunk és alvás helyett forgolódunk:)
Ez a tavaszi szünet, amikor az egész család nyaral, csak a lányunk Miami-ban, a fiúnk Puerto Rico-ban és mi Hajdúszoboszlón. Megjegyzés: Bár többször is átutaztunk Szoboszlón, a vizét, a spa-t így ötven fölött próbáltuk ki először.

Második nap: Amikor azt hiszed, hogy reggel hétkor ti ketten lesztek a konditeremben és meglepetésetekre, ti a második páros vagytok. Majd reggeli és áztatás, szauna, wellness, pezsgőbombák, természetesen esővel áztatottan! Majd séta az esőben az olasz ruhabolthoz! És vacsora és az új ismerősökkel borozgatás és beszélgetés. Mivel már elkezdődik a harmadik nap, gyors alvás és reggel ...

Elsőként érek a konditerembe! Büszke is vagyok magamra. Zuhany-reggeli-fürdő-szauna-pakol-eső, eső, eső! Utazol is haza ... hát ez olyan rövid volt, mint a malac farka! Poénkodunk, hogy biztosan nem négy éjszaka, de sajnos tudjuk, hogy ennek most itt a vége és mert esik, azaz zuhog, nem megyünk mi Debrecenbe!

Anyum a "hosszú" nyaralás után ebéddel vár, aztán már itthon megpróbálja az ember utolérni önmagát: azaz pakol, mos, tesz és vesz, ránéz erre meg arra és követi egyik gyereke útját vissza az egyetemre. Busz, egy repülő, két repülő, újra busz.

És reggel időben felkel és képes rá és elvezet jógára, az esőben! És komolyan most! már nagyon hiányzik a jó idő!!!!!