2018. március 28., szerda

Jóga változás

Szóval csináld amit szeretsz és szeresd, amit csinálsz. Rendben. Csak sajnos lehetetlen lesz ez lassan. 
...
Bevállaltam azt is, hogy olyan terembe járok jógázni, ahol nincs mosdó. Értelemszerűen, ha véletlenül már nem tudod visszatartani a vizeleted, akkor bekopogsz a tulajdonos lakásába, és ha éppen van WC papír, akkor ironkodva pironkodva elvégzed a dolgod :) Szánalmas. És az is, hogy itt azt mondja a tulaj, nem a jógaoktató, hanem a tulaj, hogy egy hónap nem 30 nap, azaz nem 20tól20ig tart ... Na jó, mindennek van határa, még az én türelmemnek is és szeressem már magam annyira, hogy ne alkudjak meg.
...
És hogy miért kellett beiktatnom e kényelmetlen helyet? Na miért? Mert a vidéki terem hiába van ott érvényes bérletem, lassan minden órát lemond, tök mindegy, hogy délelőtti vagy délutáni a kiválasztott időpont. Beragadt a pénzem, egyelőre ... Amikor a férj tartja el a párját, vesz neki egy stúdiót is aztán ezt is elunja csinálni a hölgy, akkor innen is el kell menekülni. De nem olyan fából faragtak, aki feladja álmát, ezért ...
...
Megkeresem azt a helyet, ahol elkezdtem ezt az  egész jógát. Van! délelőtti edzés, méghozzá a kedvenc tanárommal. Mondom jövök, bár a pletyka szerint rég külföldre költöztem ... És ott lehet folytatni a gyakorlást, ahol egy éve abbahagytam, sőt a beszélgetés is ugyanott folytatódik. Mert szeretem a jógát, de egyedül utálok gyakorolni, mert ha szeretem, akkor megkeresem a lehetőséget a folytatásra! Mert ilyen vagyok és tudom, hogy az én életem lételeme a jóga!
...
Tegnap hallgattam Popper Péter Jóga előadását, ahol azt mondta, hogy aki jógázik a többiek azt gondolják erről a személyről, hogy egy kicsit megkattant. Ezt a gondolatot én is érzem, de nem érdekel!  
..........................................................................................
Arra ébredni, hogy jönnek az üzenetek! Tanuló is, nagymama is 91%-os nyelvvizsgák!!! Ezért érdemes csinálni, ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése