2018. április 6., péntek

Mozgásrendszer-Védd a gerincedet!

Nem olyan régen találkoztam a porckorong.hu oldallal. Innen egyenes út vezetett ahhoz, hogy az összes Bene Máté féle videót megnézzem.
Most egy 10 napos kihívásra, avagy 10 jótanácsra szeretném felhíni a figyelmedet. Szánd rá azt a három és fél percet és! nézd meg a napi videót.

1. MINDENNAP 30 percet sétálj egyenetlen talajon!
    Hátizsák, a párod kezének a fogása és tele szatyrok nélkül!

Én ezt ma úgy oldottam meg, hogy ültettem. Elkészült a magaságyás a gyógynövényeknek (majd mutatom), előkerült a tavalyi muskátli, vett a párom pár (sok!) új muskátlit és én az egyenetlen talajon sétáltam körbe a házat, hol ültetni, hol helyretenni, hol locsolni és mert okos a telóm, jelzett! amikor eleget lépkedtem. És bár Budapesten lakom, nem minden utca aszfaltozott így a környéken tanítás előtt vagy után, evés helyett az a félóra megoldható. Esetleg jógáról jövet-menet, merthogy a Rákos patak egyik oldala valóban bringaút, de a másik oldal ösvény! Általában látok ott nordic walkingozó idősebb hölgyeket :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése