2018. április 9., hétfő

Tavaszköszöntő bringával

Egész héten várom a jó időt és akkor a szombat megint esővel érkezik. De, a vasárnap meleget ígér. Dolgunk végeztével, autóval megyünk Dunakeszire, mellettünk lovas huszárok vonulnak, mi leparkolunk és kezdődik a várva várt bringatúránk. Vasárnap lévén és hogy szép idő van, nem politizálok, de választás van, olyan hírességek sétálnak Gödön, mint mondjuk Kállai Bori primadonna, Vitray Tamás újságíróval karöltve. És az utca végén, nem nekünk van elsőbbségünk, elengednénk, de megáll és integet, hogy menjünk Sváby András műsorvezető. Még jó, hogy az utunkat a Duna melletti töltésen folytatjuk, mert bringaruhába öltözve már nem felismerhetőek a hírességek :) 


Első megálló Vác, de nem vagyunk még sem szomjasak sem éhesek, úgyhogy Verőcén állunk meg! némi kávét és süteményt eszegetni. Lesétálunk a Dunához, Ybl Miklóssal fotózkodunk és még nem vagyunk fáradtak tekerünk tovább. Nagymaroson a kompkikötőben lángosozunk. Ülünk a parton és nézzük a Dunát és a fellegvárat! Megjegyzem, hogy van aki ma már fürdik a Dunában, nekem ez eszembe nem jutna, annyira piszkos, de úgy látom ez nem mindenkit zavar. Ha már LÁNGOS így nagybetűvel. Én leparkolom egy pad mellé a bicikliket a férjem áll a sorban, medvehagymás tejfölös isteni finom lángost kapok INGYEN, mert elégette egy picit a hölgy. El sem hiszem, hogy van ilyen Magyarországon! És én egyébként is saját magamnak mindig! túlsütök egy kicsit mindent, mert így szeretem. 
Mit mondjak, amikor megnézem a telefonomon, hogy 35 kilométert tekertünk és az autóig még ugyanennyit kell tekerni elgondolkodom rajta egy pillanatig, hogy hová tettem az eszem ..., de már tekerünk és figyelni kell, mert ennyi embert mint ma a Duna mentén még nem láttam egyszerre. Vácott friss vízzel töltjük meg a flaskáink és gyönyörködünk a lovakban és a huszárokban, és tekerünk széllel szemben vissza Dunakeszire.
Gondolatban megveregetem a vállam és büszke vagyok magamra, még ha az edzettségi állapotom csak kezdő szint is, de ...!
...

Egy hetvenes német párral kétszer is keresztezzük egymás útját. Ők Harley Davidsonon hasítanak, a mami is és a papi is talpig bőrszerkóban. Ilyenkor az ember azonnal összehasonlítja a párost a családjában lévő hetvenesekkel és mélyen elgondolkodik azon, hogy mennyire másképpen éli ezt az egy földi létet mindenki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése