2012. december 19., szerda

Diakkent lakhatas

Ha osztondijaskent erkezel az Allamokba, elso evben kotelezo a kampuszon laknod. Mint szulo,  oszinten megmondom, nagyon orvendetesnek tartottam ezt az uj torvenyt. Jartam  a kampuszon is, laktam is ott. 
Amikor augusztusban ugy indult Budapestrol, hogy nem tudta, hol fog aludni, ha megerkezik, hat mint szulo, nem orultem annyira. De, 48 oran belul ez is megoldodott. Mivel biciklivel kozlekedik, az egyetemhez kell kozel laknia. 
Most leszogezem, hogy vannak keritesek.
Egy egy komplexumot olelnek korbe. A kapun kod beutesevel, avagy kartya lehuzasaval lehet belepni. Szamomra ez biztonsagos!
A komplexen belul van egy szalloda tipusu epulet, recepcioval, kozos internettel, konditeremmel es medencevel:

A palmafa teteje, pontosan az ablakomban. 
Aztan vannak a ketszintes 4 lakasos hazak es vannak az egyszintesek.

A konyhak berendezettek, nappali es etkezot a berlo butorozza. Es minden halohoz van gardrobszoba es furdoszoba. 


Szekrenyek nem kellenek, mert lakason belul sok a beepitett szekreny vagy tarolo, itt minden szobahoz ketto is tartozik.
--------------
Muszaj volt a palmafakat megmutatnom. Muszaj elmondanom valamit. Akkor repultunk eloszor, amikor a lanyom haromeves volt. Thaifoldon jartunk, elsore. Ez volt het ev hazassag utan a naszutunk is. Es akkor es azota, az en gyermekemnek a fa rajzolasa, MINDIG palmafat jelentett. O mindig palmafat rajzolt!
Es lehet, hogy igy vetitette elore az almait.
-------------
Es meg valami. Hoztam Pestrol karacsonyi abroszt, gyertyatartot, kisfenyot, adventi koszorut, na de a Kislanyom ( nagyon szereti, ha igy hivom)  ujabb meglepetese, a menu.
Eloetel: toltott tojas - pont olyan, mintha en csinaltam volna.
Foetel: krumplipure, rantott hus - pont olyan, mintha a ferjem csinalta volna.
Desszert: muffin, eper, szolo.
Imadom!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése