2012. december 9., vasárnap

Kötött adventi 2



Szóval, amikor elhatároztam, hogy a mi adventi koszorúnk  idén kötött lesz, akkor ez a sállal körültekert koszorú inspirált.

Akinek bolyhosodik kicsit egy téli sála, igazán kipróbálhatja az ötletet.

Én, akár kockás változatot is "belelátok". Nem ígérem, hogy nem valósítom meg. A sálat mindenesetre már félretettem.
-------------
A 14 évesek dolgozatot írtak arról, hogy lehet-e valakit egyszerre szeretni és utálni? Szerintem, mindkét érzés, érzelmeken alapul. Mondhatnám, nem érzem az utálat szó lényegét, mert vagy szeretek vagy közömbös vagyok valaki iránt. Mindenkinek adok 3 esélyt, utána már a közöny váltja fel a szeretetet és nem érdekel tovább sem az illető sem a családja ... Hm! Ez nem éppen egy adventi gondolat, ugye?
------------- 

És akkor egy szokásos karácsonyi filmajánló:
A Christmas Kiss

 http://www.youtube.com/watch?v=7x_oilnX8kc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése