2013. április 11., csütörtök

Tavasz? Tavasz!



Idén hétfőre esett a tavasz. Azóta is azt várom, hogy visszatérjen, de valamiért nem akar. Itt nincs tavasz , San Diegóban nyár van. A lányom küldi a képeket, hogy megmártózott az óceánban. A tasmán lánnyal együtt volt ilyen merész. Aztán érkezik egy másik kép is. Térdig van rögzitve a lába. Olyan, mint egy járógipsz.
http://www.pirula.net/temak/izuletibantalmak/plantarfasciitis/plantarfasciitis.htm
 Mit ne mondjak? Kivagyok. Először is attól, hogy nem mondta meg azonnal, ... tiszta anyja a gyerek. Másodszor meg attól, hogy nem lehetek mellette. Azért rápillantottam a repülőjegy árakra, negyedmillió egy jegy. Télen, hét hónappal előre foglalva 2, azaz kettő repülőjegy került ennyibe. Szóval, megmutatta, hogy van a talpán valami csomó, azonnal bevitték az orvoshoz és 40 percig jegelték. Nem szivódott fel ...közben ugye viberen telefonban vagyok, hallom is, hogy akkor most rögzitik, majd 24 óra után röntgen, ultrahang ...mert ott is várnak. Kivárnak. 
És itt pötyögve is pontosan tudom, hogy pénteken pályán lesz és játszani fog. Éljen az élsport! Nem tudom, hogy injekcióval vagy anélkül, de ott kell legyen a csapatban! Húúúúúúú! 
És akkor el sem mondtam, hogy megérkezett a háziorvosom. Meglátta a vérképemet azóta vénásan adagolják a vasat. Akkora fennforgás volt körülöttem, hogy én még ilyet nem láttam. Orvos a székben, én fekszem az ágyon, nővér mellettem és három másik nővér ott viharzik körülöttünk. Hol megsimogatnak, hol megkérdezik egészen biztosan nem csip, hol csak jönnek és mosolyognak, hogy jaj-jaj. A doki pár évvel fiatalabb, mint én. Régen egy társaságba jártunk. A gyerekeink egy iskolába járnak. Baráti a hangulat, megkérdezem, ... amit egyébként nem mernék megkérdezni, hogy ugye nem a halálomon vagyok azért ez a parádé! Azt mondja, hogy ilyen vérképpel, mint az enyém járni ... nem igazán láttak még embert és majd a szövettan után, megbeszéljük.  Csodálkoznak a fájdalomküszöbömön. ( ezek tény, hogy nem értik nincs fájdalmam) Azt is mondja, ma van az első napja, hogy rendel, őt jönnek megnézni a nővérkék. Mondom, akkor miért engem simogatnak? Azt mondja, ...... hahahaha
És, ha már lúd legyen kövér! A fiam kinozza valami. Azt hittem egy Neocitran helyreteszi. Az iskolaorvos hazaküldi. Mi jöhet még, kérdezem?
Ez ugye személyes blog. Szükségem van erre a dokumentációra ... hogy hogyan is lehetséges az, hogy négyből hárman hordozunk valami nyavaját. 
...........
Közben többet pihenek és kevesebbet dolgozom. A heti nyomtatott Nők Lapja témája micsoda szerintetek? Halkan súgom, a tánc. A tangó, ... interjú a most olvasott könyv szerzőjével.
Müller Péter gondolata a tangóról ..."Amikor a testünk összetapad, és a lépéseink olyan szinkronban vannak, mintha nem is két, de egyetlen lény táncolna, nem azt érzem, hogy álmodom, hanem hogy most Vagyok! Most létezem igazán! Igen, tánc közben önmagamra ébredek..."
Balett, tánc. 
Akkor most, megyek álmodni újra, mert még mindig ez a mozgásformám :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése