2013. szeptember 26., csütörtök

Diana

Egy átlagos keddnek indult. Dehogy volt átlagos! Ügyeket intéztünk, közben végig beszélgettünk, a gyereket letettük a Népligetnél, Albertirsára ment meccset játszani. Majdnem a Sugárnál, hogy hiányunkat enyhitsük, miszerint nem vagyunk a lányunk mellett a születésnapján, mondtam, hogy megnézném a Diana mozifilmet.

Következő

Két férfi és négy nő volt a teremben. Állitólag akkor is vetitenek, ha SENKI nincs a teremben. Szóval, ha én lennék a rendező, akkor egy szép nőt választottam volna főszereplőnek. Ugyanis a szivek királynője, még mindig igazi szépasszonyként él az emberek emlékezetében.
Gondolom, a királyi család kérte, hogy Őönzőségét vigyék a mozivászonra. Szeretőként és hatásvadászként. Kerestem az anyát, a felelősségteljes nőt és nem találtam. Olyan kis semmi ... divatbábu itt meg ott. Sokkal, de sokkal többet vártam ennél. Ott vannak az angol kultuszfilmek mint a Királynő Helen Mirrennel, vagy a Vaslady Meryl Streeppel, A király beszéde Colin Firth alakitásában. Úgy szerettem volna valami maradandóan jó élményt átélni most is. 
Hazafelé, gyerek és felnőtt pezsgőt, tortát vettünk. Majd skypeon keresztül jókivánságolunk, gondoltuk ... Hazafelé még azt hittük, hogy ... de amikor az edző telefonált már tudtuk, hogy ... Baleseti, nem is olyan szörnyű hely ez, igy kedd este kilenckor. Tizkor már sinben van a fiam ujja. Első törés! Fél 11kor pezsgő és torta! ...   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése