2013. szeptember 12., csütörtök

Thália Szinház



Köszönöm. Hogy mit köszönök?
Csak az történt, hogy játszodtam szinházjegyekért. A facebookon. Tudod, én mindennap benézek az oldalra, mert mint modern tanárnő, oda várom a házi feladatokat. És mindennap, hangosan elmondom, ma sem nyertem. Nem, mindennap hangosan elmondom. Ma sem értesitettek, hogy nyertem? Nos, 10.-én megjelenik egy üzenet, hogy szeptember 7.-én nyertem! Hogy mit éreztem? Azonnal visszaválaszoltam, hogy lekövethetően, nem kaptam meg az üzenetet. A magyar ember válasza, egy különleges asszony, Thália múzsája értesitett, hogy szeptember 14.-én tiszteletjeggyel várnak. 
Mindig mondom, hogy csak a csodákért érdemes élni és véletlenek márpedig nincsenek!
Ajánlatom: Mosolyogj, ma TE is velem! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése