2013. november 12., kedd

Jóga 11.11

Nem vagyok egy hirtelen ember. A nagy dolgokra napokat, heteket, hónapokat készülök. Már régóta szeretném életem részévé tenni a jógát. Csak, mindig ott volt egy csak ... Messze van az a terem, ami szimpatikus és ugye az idő az nagy úr. És kerestem, kerestem valami reggeli időpontot. Aztán "véletlenül" egy terem felé tekertem, mert kell a jó első benyomás, ugye ...
És hétfőn reggel elindultam  11.11. Hogy a dátumnak lesz jelentősége vagy sem, még nem tudom, de azt tudom, hogy minden kezdet nehéz! Nos, nem egészen olyan volt, mint amilyenre számitottam. Az oktató, bár nagyon fiatal, 22 éves balettos múlttal rendelkezik. Összesen négyen voltunk és ... jól megizzadtam. Ki hitte volna, hogyha hatha jógát hirdetnek, dinamikus jógát tartanak. Mindenesetre ez szerelem első jógázásra, úgyhogy, csak arra tudván gondolni, hogy az izomláz miatt megfutamodok, beruháztam egy kedvezményes bérletbe. 
Azért 2 bizonyos könyv, napok, hetek, talán hónapok óta is ott van az éjjeliszekrényemen. Ami mégsem egészen a véletlen műve.

  Dely Károly: Jóga

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése