2013. november 26., kedd

Jóga



Csak nézem a képet. A Hargitán repülök a léggömbömmel. Hogy ez álom marad vagy valóság lesz egyszer, még nem tudom. Azt már tudom, ha valamit nagyon akarunk, azt előbb-utóbb bevonzzuk az életünkbe. Utazni egy szines hőlégballonban, pedig egyszerűen muszáj.
Ahogyan évek óta keresem, hogyan, hol kezdhetem el a jógaéletem. Bár Budapesten lakom, ezen misztifikált torna fajta, elég nehezen jutott el a kerületbe. Torna? Igen az. Hat különböző órát kipróbálva, tudom, hogy ez igazi, mélyizmokat megdolgoztató, látványos torna. A test veszit rugalmasságából. Főleg akkor, ha sohasem volt rugalmas. A meditáció segit abban, hogy elhidd ez a sok állatpóz, egyszer neked is könnyen fog menni. És a negyedik órán, ami egy Vinyasa már ér sikerélmény. A hatodikon, egy Hatha flownak elnevezett gyakorláson képes vagy megtartani a tested a két kezeden. Azt, hogy a te mérleged a legszebb és a gyertyád is a legegyenesebb, azt a dicséretet, természetesen csak az újoncságomnak tudom be.
Amiket kipróbáltam: hatha, hatha flow, flow jóga, vinyasa, body art, hot jóga. 
Meglepetés! Én vagyok a "legrangidősebb". Én a kora reggeleken érek rá. Látom a 40+ és a senior jógát az órarendben, viszont azok erősen ütköznek az időmmel. Én, mindig azt gondoltam, hogy a jóga kicsit misztikus, kicsit nyugdijastorna. Most, hogy gyakorlom, erősen megcáfolom. Misztikusnak misztikus, de nagyon dinamikus. Jól választottam ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése