2013. november 15., péntek

Péntek

Úgy döntöttem, nem érdekel, hogy csak egyszer jutottam el jógára, mert engem is letepert a kór. Az óráimat megtartottam. Főleg azokat, amelyeket nem mondtak le betegségre hivatkozva. A diákokat, akik telefont sem emeltek fel, üzenetet sem küldtek, elbocsátottam. Szeretem, ha emberszámba vesznek és van az a pillanat, amikor betelik a pohár! Van második lehetőség, de nincs harmadik!
Úgy döntöttem, ma kozmetikusnál kezdek és a fodrásznál folytatom ... háromnapos hétvége, az influenzás férjemmel és az arcüreg gyulladásos fiammal. Négy hét múlva, egy gyönyörű pénteken, már követek egy bizonyos repülőgépet a levegőben.
Úgy döntöttem, lerázom a betegséget ... 

Photo

Én már várom a havat, tervezek és tervezek, már nagyon indulhatnékom van, siklani akarok, hivnak a hegyek ... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése