2013. november 19., kedd

Norvég idill


Kedveseim, mindannyian akik olvastok, tudjátok, hogy készülök. Hivnak a hegyek. Hallom a kiáltásukat. Amikor ezt a fotót megláttam, már kiáltottam is, hogy Norvégia! És igen, eltaláltam! Olyan fényviszonyokra és olyan hidegre, amit ott tapasztaltam, azóta sem emlékszem.
Egy ilyen csodahelyre vágyom! És nem átallottam megjegyezni, éppen amikor a tévé tolatott a nappaliba, az új tévé, hogy ha szavazást tartottunk volna, többen szavaznánk a családból a sielésre, mint a tévére. És a tolató azt válaszolta, tőle is van egy igenem a sielésre! 
Vannak mindenkinek vágyai, mert vannak! Én csak azt kérem, mig négyen együtt lehetünk, addig egy évben egy hetet tartsunk meg ebben az együttlétben!
Ahogy telnek az évek, lesznek oldalkosarak, tartozékok, mindegy is, hogy nyár vagy tél, de a közös egy hét élménye, egy évre előre feltölt mindannyiunkat!
És most már tudom, hogy az egészség a legfontosabb! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése