2013. december 4., szerda

Rossz tapasztalat!



A téli hangulatom, havas. Nézem ezeket a gyönyörű képeket és megnyugszom. Idén is lesz hó! Muszáj megnyugodnom. 
Egyik közeli fitnesz terembe jóga bemutatóra voltam hivatalos. Ez egy ilyen ingyenes óra, ahol megnézheted, ki fog tanitani a jövőben és gyakorolhatsz is vele. Nos, ha én először igy találkozom a jógával, ezen képviselője által, akkor a következő tiz vagy húsz évemben kitörölöm a szótáramból azt a szót, hogy jóga! Ugyanis részt vettem egy dögunalom, semmi a köbön összecsőditésen. Nagyon mérges vagyok, mert lemondtam egy saját órámat és azért is, mert egy ilyen oktató lehet a szövetség prominens tagja. A jógaszövetségé. Húúúúúú, kimérgelődtem magam ...
Bejelentkeztem TRX órára. Pontosan azért, hogy bebizonyitsam magamnak, hogy meg tudom csinálni! Vagy mégsem? Majd kiderül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése