2013. december 6., péntek

Várunk Télapó!



Ébredezem. Hallom a telefon zenéjét. Nyitom a szemem. Forditanám a fejem. Emelném a fejem. Mintha mázsás súly nehezedne rám. A gondolataim élesek. TRX edzésen voltam. Az izomláz dolgozik igy, hajnalban. Az ágy bal oldaláról segitséget kérek a felkeléshez. Ennek a fele sem tréfa. Az ember, ha nem dolgoztatja rendszeresen a testét, igy jár, mint most én. És igen, erőt veszek magamon és elvezetek jógára. Mert kellenek a kihivások és MINDIG valami más. Ez vagyok, ilyen vagyok, elfogadtam. Halkan üvöltöm el itt és most 10, azaz tizes a vasam. Kellett vagy tiz hónap, kellett vagy 10 injekció, vagy 10 levél vastabletta vagy sokkal több. De, sikerült!
Egy hét múlva ilyenkor már tűkön ülve követek egy bizonyos gépet a légtérben. De, addig is ...
Ma várjuk a télapót. A gyereknek súlyzókészlet, az apának szobabicikli. És a súlyzószett drágább volt a szobabiciklinél :) Mi, a jófogáson adunk el és veszünk is, új vagy éppen használt dolgokat. Szobabiciklit 20 dollárért, kézi súlyzószettet 14kg-ig, 30 dollárért vettünk. Komolyan mondom vásárlás mániások lettünk. 
Aki még nincs itthon, annak az ablakába is pakol a Télapó!  
Télanyó, nagyon alaposan mindent, de mindent áttörölget. Másfél éve nem volt itt ekkora nagytakaritás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése