2016. június 15., szerda

Jógahét


Decembertől várom azt a hetet, amikor ráérek jógázni mindennap! Célom, hogy igénybe vegyek egy heti bérletet, amivel az összes óra látogatható, kipróbálható. A célom ez, de vajon a testem mit szól hozzá?
Hétfőn reggel, hatha jógával és egy új oktatóval kezdek. Szuper óra, ... Ha egyszer oktatóként is jelen leszek a jógatársadalomban, ilyen szeretnék lenni. Délután következzen a tai chi. Annyira tetszett Hong-Kongban a kerítés mögött gyakorló csoport légies mozdulatsora. Annyira összeszedetten, ritmusban gyakoroltak. Csak álltunk ott mi európaiak, az örök rohanók és néztük a mozdulatsort. Mosoly volt ott minden arcon.
Bevállalom a hammocklife típust is. Képzeld el hogy kendők vannak összebogozva a plafonon, egy méterre a földtől. Míg zajlik a bemelegítés túl fáradt vagyok ahhoz, hogy ... és akkor most belelépünk a  hammock hintába. Hidd el, hogy megérkezik a magasságtól való félelmem. Ja, hogy a cirkuszisták edzése ez, az akrobatáké és tartsd meg a tested a kezed erejével és repülj és szárnyalj a föld felett. 
Megveregetem a vállam, 4 és fél óra edzés! Én, ... egyedül, magamtól magamért. Húúúúúúú, ... izomláz, görcs, köszönöm, hogy megérkeztetek.
Kedd-Fly jóga délelőtt, pedig még ki sem pihentem az estit! És 5 tibeti ritus délután! 3 óra gyakorlás! Fáradt vagyok, mindenem fáj, nem tudok aludni, illetve az alvás a fájdalmat, a fizikait, a test túlterhelését nem oldja meg. DE!
Alig várom, a ma reggeli hatha jógát! Amikor olvasol én már ott vagyok, ésssssss... ha minden jól alakul a testem is kap némi simogatást masszázs képében! Oh, la, la ... Indul a nyár! Ez a kihívás hetem, csak úgy magamért! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése