2016. június 23., csütörtök

Terápia Csütörtök


Ma reggel 8-kor, amikor vezettem jógára, a központban lévő hőmérőre vetettem szemem, 32 fok! volt. Harminckettő.
Hazafelé egy gyors vásárlás! Én elhiszem, hogy meleg van és le kell vetkőzni, de 100 kiló fölött enyhe túlzás a fél popsim(...) kint van farmersort! És Budapesten lakunk, bár SAJNOS! én ezt az öltözködésben sohasem éreztem.
Bármilyen, hangsúlyozom bármilyen eseményre, legyen az anyák napja vagy nőnap, úgy érzi a nyugdíjas lakosság, hogy otthonkában és tréningben átjöhet a művelődési házba.
Új közlekedési rend, nem előzhetem meg a buszt, így várok és átengedek és tátott szájjal bámulok, mert korra és nemre való tekintet nélkül hordják, viselik, felhúzzák a cicanadrágot! Fekete nadrág alatt méretes tetra bugyi, ami fehér és átlátszik! És a karfiol comb, avagy a narancsbőr is és a lelógó fenék, beájulok ezen a csütörtöki reggelen, hogy micsoda ízlésficam uralkodik!
Én még ilyet nem láttam! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése